Dagarna upp till OB1

12 januari - Dietmar redovisning
Kanske något av det meningslösaste vi gjort på GTV. Trots allt tjat om hur viktigt det var att vi skrev en fin uppsats och att vi förberedde bra introduktioner så hafsades sakerna bara igenom.
Jag tyckte om vårt program, och det var därför som jag läste och skrev i texten femtioelva gånger.
Samma sak om Team 1 - deras reseprogram. I like.
Hur som haver, så gick väl Team 4s redovisning bra, vi var lite nervösa och trodde väl vi skulle få en massa konstig och svårtolkad kritik. Men inget sånt. Skönt.
Moving on.

13 januari - Teknikgenomgång
Dagarna närmade sig raskt och all tekniken skulle ju också hålla. Vi fick gå igenom exakt hur man kopplar alla CCUer och 75ohms saker och vilka sladdar som skulle gå vart osv osv osv.
Det enda som snurrade i mitt huvud var; Vad gör vi om David eller Viktor blir sjuka?

14 januari - Teknik och listor
Nog för att jag gjort många listor i mitt liv, men jag hade till och med listor på listorna. Och listor på vilka listor som behövde skrivas...
David och Viktor packade teknik medan jag fifflade med mina listor.

15 januari - Listor i all evighet
HUR kunde det finnas fler listor att göra? Måste en person verkligen tänka på allt?
Nej, okej - inte allt. Det tekniska hade jag ju David till.
(TACK OCH LOV!)

16 - 17 januari - Jisses... Det rullar på
Bilar bokade, släp bokade, listor och callsheetmallar uppritade, ritning över hockeyrinken, genomgångar med Pelle i full gång, samtal med Göran om budgett och kalkyler. Kopiera papper och tänka femton steg längre. VAd gör vi om det, det och det går fel?
Är maten verkligen beställd?

18 januari - Allt klart?
Sista genomgång med Pelle för att se om jag verkligen tänkt på allt.

19 januari - Kvällen innan OB1 - Hockey
Dubbelkoll av dubbelkollarna. Det sista packades - kaffekokare, vattenkokare, kaffebönor, maten från Folkan hämtades, vi påminde om att vi behövde få skottat i backen (lönt) och allt var good to go när jag och David gick hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0