Biohelg

22 januari 2010
Daybreakers i Linköping med Helén, Jenny, Kirre och Martin.
Men först var vi inne på Icano och strosade runt lite, innan vi gick på bio.
Filme var fint filmad, snyggt ljus och bra ljus. Älskade konstrasterna men själva storyn var tunn och svårrelaterad. Ingen större hit om jag får säga det själv.


23 januari 2010
Snabba cash i Västervik med Andreas, Frida, Linus, Sofie, Elias, Lukas, Armin och David.
Åkte in till Västervik med mina underbar klasskamrater (+ Frida Intag14 och Linus flickvän Sofie) för att äta gott och gå på bio. Det blev en halv - delade med Frida - pizza på Gusto med fetaost, fläskfilé, tomater och sallad på. Mycket gott. Hade varit godare om det var ruccola och inte vanlig sallad.
Filmen var väl bra tycker jag. Lite hackig och överexponerad på sina ställen - förmodligen något som var meningen från fotografens sida då det var genomgående och inte bara i vissa situationer. Eller, det var det ju det med. Klippningen höll rätt så bra, men jag tyckte inte riktigt om att det var riktigt så överexponerat. Det störde mig mest.


24 januari 2010
Städa!
Mm, efter jag vet inte hur många dagar i ett helt annat litet land där jag mer eller mindre levt på vatten, luft och adrenalin så fick jag ta tag i verkligheten och faktiskt städa.
Det var skönt att kunna gå omkring som folk igen utan att snubbla på något på golvet. Eller fastna i något på golvet -  t ex hängare, hopfälld stol...


Be good,
Jenniefer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0