100111

Som vanligt började dagen med morgonmöte och samling. Vi gick igenom lite saker som skulle göras snabbt - och vi fick veta att vi skulle ha en OB sändning bara veckan efter.

Jag skrev upp mig som frivillig att vara inspelnings- och produktionsledare. Det stod mellan mig och Fredrik, men jag blev genomlycklig när jag med 23 röster fick platsen. Jag röstade inte.

Projektledare blev Martin Extor, TOM/BING blev David Kristensson och OB-service blev Viktor Tornfors. Jag måste säga att det var en dröm att jobba med de här människorna. Inte en sekund oroade jag mig för att saker inte skulle gå vägen.

Samma kväll sattes bemanningen och jag hade möte med Tobias, Stig och Pelle inför vårterminen på Smalspåret - Gamlebys bio, den som vi ibland glatt och ibland motvilligt tillbringar måndagskvällar på. 6 gånger per termin.


Jag sov minst sagt gott den natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0