TJUGO

You just gotta be happy
But sometimes that's hard
So just remember to smile, smile, smile
and that's a good enough start!

För dem som lyckades missa det, eller helt enkelt missade det pga geografi, så blev jag tjugo år igår. Zandrina, min lilla stjärna, hade smsat mig redan sju minuter över midnatt med ett grattis.
Nästa var Nell, rara lilla såpbubblan, som skickade ett sms lite över sju någon gång med ett grattis.
Sen var det... Christoffer, Fenja, Helén, Tobias... ... Aja, det slutade med att dem sjöng medan vi höll på att äta frukost ute i uppehållsrummet. Det var mysigt, men nu vet jag varför jag tonade ner min födelsedag. Det känns jobbigt att ha 34 pers tittande på en med uppmärksamma ögon (när jag inte har scenljus som förblindar mig).

När jag var och handlade ringde mamma och pappa, och när jag kommit ut därifrån fick jag sms av Dan och strax efter det ringde Nilla. Fick sms från Yvonne och Lennart också, samt Elle belle buuuu! :D Min mottagning är si sådär här uppe, men mobilen är alltid igång, det är bara en fråga om att det kanske inte finns täckning där jag är. Som jag sa till Karro - som också smsade mig igår :D - så har jag täckning i fönstret på mitt rum, på ett par meter i köket och utomhus.

Jag skriver igen sen, det hände naturligtvis mer igår, men nu måste jag tll skolan. Vi ska ha medieteori. Igår hade vi teknik genomgång. Undrar om jag ska klara av att inte bli seg idag.

Be good
Jenniefer


Kommentarer
Postat av: Nessa

Grattis darling! kunde inte smsa, men jag var iofs med på Nells sms. Hoppas du hade en bra dag!!!

Stora flickan!

2009-09-01 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0