Beta

Betaredigering. Jadu, det är väl kanske inte svårt, men fan inte lätt heller. Det handlar helt om logik; om jag kopplar det från DVcam UT måste ju signalen gå in någonstans för att det ska funka, eller hur? Precis, så då ska den kopplas i BETA -vaddetnukanvara-. Logik. Usch.

Igår regnade det men jag behövde handla och Tobias behövde också handla, så vi travade iväg i regnet. Pratade film och serier - skräck, såklart. :)
När vi kom tillbaka var det dags att börja laga mat. Jag och Fenja hjälptes åt att göra lasagne och sen gick jag ner och hämtde Christoffer, så han också fick mat. Det var tänkt att Albin skulle ha, men han var botttta när det var dags att äta. Enligt Sundbaum hade han gått till Systemet. Vilket han hade, och köpt öl, fastän han inte var sugen. Knasboll. Men lasagne fick han, som tack för att jag fick använda hans skedar till matlagning. Det var gott och där blev över av den lilla formen vi gjorde - vi var fyra pers som delade på den och där blev över! Skumt.

Det blev filmkväll igen, mysigt som vanligt. Vi tittade på Nyckeln till frihet, för den hade jag inte sett innan och det hade inte Fenja heller - dock visade det sig att hon hade sett den. Den var slut lite över tio och då plockade i undan och gick och la oss. Idag är det fredag och inte bara Lilla Rätö-fredag. ska strax gå ner på skolan, jag kan inte tänka här hemma. Jag har en storyboard att rita ner och idéer att skriva ner. Det är trots allt självstudiedag. vad som händer ikväll vet jag inte, men jag måste gå och handla igen upptäckte jag. Suck!

Be good
Jenniefer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0