Barnkalas

Lördagen den 5 september - få se nu. Vad hände? Jo!

Det var Barnkalas på Rätö, ja, barnkalas; som i ballonger, serpentiner, sugrör, party-tutor och Bratz/Bilar-tratt-hattar till alla deltagare. Det spelades musik från när jag var liten - Venga Boyz, Aqua, mfl.

Innan festen ringde jag till Beccs. Hon var så förväntansfull och glad över att åka till Indien att jag kunde inte annat än att vara glad för hennes skull. Hon hade packat allt det sista och skulle åka på söndagen. Lilla flickan börjar bli stor; var orolig i ungfär två dagar över att jag skulle få något hemskt samtal hemifrån att planet störtat eller något. Det var inte kul, det säger jag bara.

Men, samtidigt som vi hade vårat lilla barnkalas var det ju... Fotbollsmatch! Som vi vann, må jag tillägga. Sen var det "fira - fira fira" (lägg till en gest med viftande händer vid huvudet). Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva ett barnkalas där den yngsta deltagaren var 18, men vi hade kul och det blev mycket skrattande. Det var en bra idé!

Kommer fler uppdateringar
Jenniefer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0