The last sign of life

Det är lördagen den 17 oktober, 2009. Jag heter Jenniefer Andersson och har i snart två månader gått på Gamleby folkhögskolan, en linje som allmänt kallas GTV - en tv-produktions linje. Imorgon, den 18 oktober, börjar något vi kallar produktionsveckor. I tre veckor ska jag själv och 14 andra tappra själar gör ett eget tv program och de övriga 16 i klassen ska i sina team göra personporträtt.

Igår, fredag, började vi skolan åtta och jag kom hem lite över nio på kvällen, efter ett flertal timmars ljusriggning och rivning av den existerande studion/lektionssalen.

Imorgon börjar vi åtta, en halvtimmes ställningstid (dvs egentligen halv åtta) och sedan är det produktion mellan åtta och elva varje dag, sju dagar i veckan, i tre veckor. Den 6 november ska jag sova.

Be good

RIP Findus my love

Jenniefer


Kommentarer
Postat av: Karolina

Lycka till :)

Och tack för den trevliga pratstunden vi hade :)



Vila i frid Findus <3

2009-10-17 @ 21:22:57
URL: http://thecaribbean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0