Och nu då?

Jag lever i en Ctrl+Z värld där allt går att ta tillbaka och göra om exakt som jag vill ha det.

Jag är inne på min 19:e dag i skolan, tror jag, och jag simmar verkligen i papper och mappar och pärmar. Okej, inte pärmar, allt ligger digital på hårddisken. Eller på mitt USB minne.
Tre dagar har jag suttit och filat på vår poster, och idag först kunde jag koppla mig runt skolans wierd-ass system och få upp texturerna jag ville lägga där redan i torsdags. Nu ska vi se om jag kan hacka mig runt och lägga upp det där typsnittet - men det tror jag inte. Man är inget snille på datorer direkt :P


Jag kan inte riktigt fatta att det är lördag. OCH, jag har varit 20 år i två månader idag. Igår fyllade Zee 20, och så vitt jag kan förstå att Beccs på hemväg från Indien, kanske inte att hon reser, men det börjar närma sig hemresa.

Jag funderar lite över ett Halloweenparty, eller en fest eller whatever man nu vill kalla det. Jag hade tänkt baka blå vaniljmuffins och kanske rent av lite Halloween dekorationer? Skolans allrum är ju ledigt, såhär en helg. Visst skulle man kunna sitta här nere och titta på film och lyssna på musik och har festligheter - lika bra som där uppe?
Jodå. det går säkert.

6 dagar kvar till sändning och alla jobbar hårt. Ikväll ska här nog riggas klart, ljus och dekor ska vara klart till på måndag kväll. Allt går mer eller mindre enligt planerna. Lite problem med nissen från VP, men det löser sig alltid. Vänstern har lovat, och dem håller det.

Så så har jag ätit lunch och ska nu fortsätta med vad jag höll på med.

Be good

Jenniefer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0