inför Danmarks uppdateringen

...bör det nämnas att jag hade skitkul, stort tack till HELA MIN UNDERBARA KLASS! Och våra lärare såklart, som asade dit oss.

Jag bör också säga att det var rätt jobbigt att åka genom Lund, förbi och sedan se skylten mot Sjöbo/Ystad och till och med Tormestorp. Saknar familjen så himla mycket att jag kommer bli galen - mams, paps, mostrar, fastrar/farbröder, kusiner och vännerna, såklart farmor och farfar (mormor).

Men jag har hittat en mysig värld här där jag är mig själv och ingen annan. Hoppas det tröstar, om det känns tomt, att jag har det bra och att jag är glad (förkyld, men det är vi lite tills mans här alltså).

Hör av er och ta hand om varandra.

Be good
Jenniefer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0