Manfall

Tydligen var det så illa igår att halva klassen var borta. jag vet inte, för jag låg hemma med migrän. Den hemska sorten där rösten försvinner och allt är typ suddigt ett bra tag. Den migränen när det känns som någon plockat ut hjärnan, stampat på den, satt tillbaks den för att sedan banka mig i huvudet med en stekpanna eller två - en från varje håll! Framåt kvällen började det gå över, tack och lov. Ljud och ljus var inte längre fienden... Men att jag inte ätit på hela dagen var!

Det var 12 borta igår.
Jag hade migrän.
Helén hade ont i magen.
Christoffer och Martin var förkylda utav helvete.
Kirre åkte nog hem tidigt.
Viktor hade nog också åkt hem.
Sabina och Anton hade åkt till Visby för att hälsa på Sabinas mamma.
Sen var det tydligen mest nordare som var väck.

Hur som haver så har jag redigerat i flera timmar idag och jag börjar äntligen få kläm på Avid. Rätt bra med tanke på att vi ska ha Claes nästa vecka igen, mer Avid övning då. Börjar 13 på måndag, dem hittade ingen inspiratör till oss så det blir teknik med Pelle på eftermiddagen. Ska sitta en stund med höstfesten innan och redigera. Har ett pass bokat imorgon också... Sen blir nästa vecka lång.
Teknik och smalspåret, Dietmar, Avid länge, Avid inte lika länge och teknik igen. Sista veckan innan personporträtten drar igång. Ofattbart att det redan gått så lång tid sen vi sände Aspekt!

Be good!
Jenniefer

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Såg att du svarat på ett inlägg angående böckerna som True blood är baserade på. Just nu kan du vinna boken som säsong 1 utspelar sig på! gå in på http://omtvserier.se/true-blood-tavling/

2009-11-26 @ 18:11:38
URL: http://omtvserier.se/true-blood-tavling/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0