Avid user

Van användare, eller Avid användare?
Varför inte båda?

Jag har bokat massor med tider och tänker verkligen gå in för att lära mig redigera.

Den här helgen var lärorik på massor med olika sätt, om man säger så. För det första upptäckte jag att jag kan mycket mer än jag själv tror. Det enda jag behöver är att få göra det i lugn och ro och att få lista ut vissa saker själv. Det gällde ljus, kW och V-matte på uttag och intag och kanaler i ljusmixer...
(Så samma sak måste ju gälla i Avid också?)

För det andra upptäckte jag att även om saker inte alltid går som man trott, inte alltid blir som man vill, kan det som blir vara så mycket bättre på väldigt många plan. Vissa saker går det inte att planera för.

Men däremot har jag planerat för något nu. Avid tid. Höstfesten ska klippas. Ohh, vad mycket kul där är att se! Om ni bara visste!

Be good
Jenniefer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0