Aspekt

Jag såg programmet i sin helhet för första gången idag. Jag satt hela tiden och bara väntade på att jag skulle ha klantat till det någonstans, att jag skulle cue-at Joakim eller sundbaum för sent, för tidigt... Men nej.

Det var lagom lång paus mellan personporträtten och Sundbaums påor, så Andreas fick de två sekunder han behövde till att mixa :D och det blev inga dumma pauser! Jag var nästan stolt över mig själv. Nästan. Det kunde ju ändå gått bättre, jag kunde gjort bättre. Allt det där gamla vanliga.

Idag har varit en skum dag, men jag har kommit på vad jag ska klä mig som till på lördag. Jag valde en låt jag tycker om och hoppas få en snygg kostym till.


Be good

Jenniefer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0