Vad dagarna går

Sen sist har det hunni hända en del, som ni kanske förstår då det gått ett X antal veckor. Nej, jag orkar inte räkna ut hur många.

Vi har hunnit ha vår sista kväll med Smalspåret, tack gode gud för det! Nu ska jag och Tobias vara med och välja filmer till nästa år, så vi slipper förhoppningsvis sitta och plåga oss igenom fler skitfilmer!

Vi har haft intensiva dagar med Avid och hunnit göra ett personporträtt om en man som heter Fred Fransson. Som ett litet sidorspår (för det kommer inte bli mycket skrivit idag) så älskar jag att vara ljudtekniker. Som sagt, sidospår.

Jag har tagit svininfluensanvaccinet och blev lite småsjuk, frös så in i helvete och var tung i armen i en dag och hade ont i två.

Jag har skjutit K-Pist - hur många kan säga att dem gjort det? Och jag var rätt bra på det också :D Smsade kusinen med en gång efteråt och berättade. Han har rätt, vilken adrenalinkick det är ett skjuta!

Sen i förrgår, torsdag 10/12, var jag i Västervik en runda med Jenny och köpte mig en ny mössa. Innan på dagen hade jag suttit nere i skolan och pratat med folk och läst igenom vår programidé ungefär fem gånger.

Och igår var jag iväg med David och satte upp posters till Syds program. Det var rätt kul faktiskt, trots regnet.

Och idag blir det fest. Lagade scones till frukost och har precis varit och handlat. Det är sista helgen som alla är här, så vi måste ju göra något kul tillsammans. Just nu vill jag hem, men jag vet att jag kommer sakna alla här så himla mycket! Nästa vecka har vi sändning och sen är det snart dags att åka hem. Jisses vad dagarna går.

Be good
Jenniefer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0